loading...
Top Text Rap
Nima.B بازدید : 25 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

[Mehrad Hidden Ft Tara - Pas Chi Shod[www.t-t-r.rozblog.com

[ هیدن ]:
دستای ما مال کی شد؟ پس شی شد؟ 
خندۀ آروم و سنگینم ، خالی شد
شکـــــــ نکن بیدارم آره خواب یه جاده دوره
واسه منی که یه راه صافـــــــ یه خواسته بوده
یه ذره چشم شکسته تر شه آره خوبه
آره خوبه ، تا که واضح تر شه کوره
تو بودی تو تقویمام که تغییرا رو کاشتی
واسه رسیدن یه مسیر طولانی داشتی
آره باید یادت باشه یاد من نمیره 
نه نمیره ، تا که پیش من بمیره
بمیره...

[ تارا ، هیدن ]:
دوست شو
از تنهایی دور شو
از تنهایی
دستای ما مال کی شد؟ پس شی شد؟ 
خندۀ آروم و سنگینم ، خالی شد
شکـــــــ نکن بیدارم آره خواب یه جاده دوره
واسه منی که یه راه صافـــــــ یه خواسته بوده
یه ذره چشم شکسته تر شه آره خوبه
آره خوبه ، تا که واضح تر شه کوره
تو بودی تو تقویمام که تغییرا رو کاشتی
واسه رسیدن یه مسیر طولانی داشتی
نه عزیزم یادت باشه یاد من نمیره 
باید پیش من بمیره
بمیره
تنهایی از من برنمیاد
نه برنمیاد تا ابد
تنهایی از من برنمیاد
نه تا که با اون آرومتر
دستای ما مال کی شد؟
دستای ما مال کی شد؟
دور شو از تنهایی
دور شو از تنهایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 531
  • بازدید کلی : 7,310